Хоча розряди зазвичай сприймаються дитиною як ще одна частина навчального матеріалу, вивчати який буває важко, насправді створені розряди саме для зручності. Адже завдяки їхньому існуванню набагато простіше сприймати числа. При цьому один і той самий розряд може називатись по-різному. Наприклад, тисяча – це десять сотень. Запамʼятати принцип перетворення за розрядами дуже легко: певне слово означає кількість нулів після цифри. Коли говорять про десятки, додають один нуль, сотні – два, тисячі – три. У ході виконання цього завдання дитина буде тренуватись працювати з розрядами одного й того самого числа у різних його форматах. На екрані перед учнем міститься число, яке підписано назвою розрядів. Наприклад «50 десятків». Після знаку рівності знаходиться порожня клітинка, яка теж підписана розрядами. Туди треба вставити певне число так, щоб створити рівність. У названому випадку, якщо, скажімо, розрядом є «сотні», оскільки «50 десятків» значить, що треба додати до пʼятірки два нулі, йде мова про «пʼять сотень». Коли учень записує у порожню клітинку правильне число, починається наступний етап завдання, де нове число зашифровано як у кількості нулів, так і у назвах розрядів.
Учень/учениця: розрізняє одноцифрові, двоцифрові і трицифрові числа; записує трицифрове число у вигляді суми розрядних доданків.