Перевірка правильності того чи іншого прикладу або задачки є для багатьох дітей найулюбленішим форматом завдання. Щодня працюючи з вчителями у школі, дитина дуже любить час від часу примірити на себе їхню роль. У ході виконання цього завдання дитина перевірятиме правильність вже вирішених прикладів, які містять дію ділення. Завдяки цьому учень дійсно добре запамʼятає ці приклади та зможе відтворити правильний їхній варіант у майбутньому. На кожному етапі завдання перед учнем міститься новий математичний приклад з дією ділення. Він вже є повністю доконаним, вирішеним. Дитині залишається просто вибрати, чи він правильно вирішений, чи ні. Для цього учень пригадує аналогічний вираз, який він колись вже вчив, а також пригадує відповідь, яку колись сам давав. Також учень може просто наново вирішити цей приклад, виконавши дію ділення, щоб переконатись у тому, що відповідь, наявна у завданні, дійсно відповідає істині. Коли учень робить свій вибір, то проходить на наступний етап. Хоча завдання й здається одноманітним, саме можливість перевірити вже закінчений приклад розпалює цікавість учня до виконання вправи, тож дитина запамʼятає не помилковий, а правильний варіант, який сама і знайде.
Учень/учениця: розуміє сутність переставного та сполучного законів множення і застосовує їх у процесі виконання практичних завдань; застосовує в обчисленнях правило множення і ділення на 1, 10, 100, множення на 0 і нуля на число, ділення нуля на число, ділення числа на рівне йому число.
Учень/учениця: вміє множити та ділити у межах 100, використовуючи такі логічні міркування, як зв'язок між множенням і діленням (наприклад, знаючи, що 8 × 5 = 40, розуміє, що 40 ÷ 5 = 8) або властивості операцій.