Перевірка правильності виконаного завдання – чудовий спосіб закріплення отриманих раніше знань та шліфування нових вмінь. Для дитини такий формат роботи є цікавим, адже перевірка – це прерогатива вчителів, тож учень, певною мірою, відчуває себе в ролі викладача, коли перевіряє чужу роботу. Це зазвичай стимулює і старанність, і увагу учня. У ході виконання цього завдання дитина перевірятиме правильність математичних прикладів, що містять дію ділення на числа «6», «7», «8» і «9». Ділення цих чисел характеризується наявністю досить великих чисел, котрі грають роль діленого, тож учню доводилось докладати відносно великі зусилля для того, щоб запамʼятати їх. З іншого боку, як вже відомо дитині, зміна множників місцями не впливає на добуток, тож з діленням як з протилежним множенню процесом, на «6», «7», «8» і «9» дитина вже була ознайомлена, коли вивчала таблицю множення менших чисел. А це завдання допоможе структурувати всі ці знання і скласти їх у єдину картину. На екрані перед учнем на кожному етапі бачить приклад, що містить дію ділення, де дільником є одне з перерахованих вище чисел. Приклади вже виконані, результат вказано. Дитині залишається тільки проаналізувати результати цієї роботи та відповісти на питання, чи правильна частка вказана після знаку рівності. Для цього учень має, по суті, самостійно виконати ділення і співвіднести свої результати з тим, що є на екрані. А для цього вже стануть до нагоди і навички таблиці множення з тими числами, що є на екрані, і пройдений матеріал, присвячений саме діленню.
Учень/учениця: застосовує в обчисленнях таблиці множення чисел 6-9 і відповідних випадків ділення; володіє обчислювальною навичкою табличного множення і ділення; перевіряє правильність виконання множення й ділення зручними способами.
Учень/учениця: вміє множити та ділити у межах 100, використовуючи такі логічні міркування, як зв'язок між множенням і діленням (наприклад, знаючи, що 8 × 5 = 40, розуміє, що 40 ÷ 5 = 8) або властивості операцій.