Дитина вже знає, що числа можуть розташовуватись не тільки так, як на умовній числовій прямій. Іноді між ними може бути більший «простір», тобто більше пропущених чисел. А іноді принципом створення послідовності є лише напрямок руху – на зростання чи на спадання. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься утворювати послідовність цифр саме цього ґатунку. На екрані перед учнем міститься ряд великих чисел. Всі вони пʼятицифрові, всі вони різні. У завданні, яке є над ними, вказано, як саме треба розмістити числа – від меншого до більшого (це у порядку зростанні), або від більшого до меншого (це у порядку спадання). Якщо, наприклад, треба утворити зростаючу послідовність, то учень спочатку має обрати найменше число. Воно буде першим. Найбільше – останнім. Інші числа треба розмістити так, щоб найближче зліва було меншим, а справа – більшим. Коли учень правильно розмістить всі числа, то пройде на наступний етап, де цифри будуть вже іншими, як і завдання. Ця вправа має подвійне значення. Перш за все, з її допомогою учень тренується створювати послідовності певного виду. Але окрім цього дитина також тренується більш швидко і впевнено порівнювати між собою числа, що доводиться на кожному етапі робити по кілька разів.
Учень/учениця: порівнює, додає і віднімає розрядні числа; порівнює числа в межах тисячі.