Учень вже ознайомлений з темою порівняння чисел та вміє користуватись спеціальними символами, які для цього використовуються. Але особливістю цієї вправи є робота з дійсно великими числами – пʼятицифровими, які позначають десятки тисяч. Учню ще рано виконувати з ними математичні завдання, але порівняти, яке число більше, а яке менше, дитина вже в змозі. На екрані перед учнем на кожному етапі пара таких великих чисел. Між ними порожня клітинка, куди треба поставити відповідний математичний знак, щоб кут був розташований до меншого числа. Секрет у тому, що аналізувати та порівнювати великі числа між собою треба по розрядах, починаючи з найбільшого. Якщо в одному числі пʼять тисяч, а в другому сім, то друге число є більшим незалежно від того, які ще є цифри у них обох. Якщо ж цифри, які відповідають за найбільший розряд, однакові, звертати увагу треба на наступний – і так доки нарешті дитина не побачить пару різних цифр. Важливо, щоб учень порівнював, скажімо, сотні одного числа і сотні іншого і не плутався. Коли учень вставляє потрібний знак у порожню клітинку, то проходить на наступний етап, де буде інша пара великих чисел. Коли учень засвоїть описане вище правило, то почне рухатись між етапами швидше і швидше – це значить, що і вміння порівнювати числа росте.
Учень/учениця: порівнює, додає і віднімає розрядні числа; порівнює числа в межах тисячі.