Гроші – дуже цікавий обʼєкт для тренування математичних здібностей. По-перше, серед монет та банкнот представлені далеко не всі можливі номінали. Наприклад, нема окремої купюри у три гривні. Натомість, аби зібрати цю суму, треба або взяти три купюри по одній гривні кожна, або взяти купюру номіналом в дві гривні та ще одну – номіналом в гривню. По-друге, працювати з грошима доводиться в повсякденному житті, і комбінації гривень та копійок бувають дуже різні. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься порівнювати дві суми грошей. На екрані перед учнем на кожному етапі знаходиться зображення двох груп купюр та монет різного номіналу. Учень має порахувати суму в одній групі, а також в іншій, після чого дитина ставить у порожню клітинку між ними потрібний знак: «більше», «менше» або «дорівнює». Коли учень це зробить, то пройде на наступний етап до нового набору грошей з обох сторін. Цікаво, що дитина не одноразово стикатиметься з незвичайними випадками, коли сума грошей за купюрами буде більшою, але копійки старшого номіналу у великій кількості перекриватимуть цю різницю на користь «своєї» групи. Тож дитині доведеться бути уважною і слідкувати не лише за самими банкнотами, а й за монетами також.
Учень/учениця: порівнює, додає і віднімає розрядні числа; порівнює числа в межах тисячі.