Порівнювати можна не тільки звичайні числа, а й числові вирази. Це складніше, адже порівняння проводиться не окремих елементів виразів, а між результатами дій кожного з прикладів. Саме такий формат має ця вправа. На екрані перед учнем пара прикладів. Між ними міститься порожня клітинка, куди необхідно вставити один з кількох математичних символів, що містяться під числами. Це знак рівності, а також символи «більше» і «менше». Учень виконує обидві математичні дії (чи то додавання, чи то віднімання – в залежності від етапу вони можуть бути різними), після чого порівнює результати цих дій і ставить відповідний знак між виразами. Елементи кожного є трицифровими числами, тож учню доведеться працювати з сотнями. Складність завдання полягає у тому, щоб тримати в памʼяті відповідь на перший приклад під час вирішення другого. Коли учень перемістить потрібний знак до порожньої клітинки, то пройде на новий етап. Ця вправа має показати дитині, наскільки різноманітними можуть бути числа та результати дії з ними. Скажімо, на екрані два вирази з відніманням. В першому зменшуване значно більше, ніж в другому, але оскільки відʼємник ще більший, то різниця, яка вийде в результаті віднімання першої пари чисел, буде меншою, ніж різниця після виразу. Окрім того, ця вправа є водночас тренуванням для виконання математичних дій з трицифровими числами і способом закріплення навички порівняння чисел між собою.
Учень/учениця: порівнює, додає і віднімає розрядні числа; порівнює числа в межах тисячі.