Дужки використовуються для того, щоб позначити у багатоелементному прикладі ту дію, яку треба виконувати першою. Якщо, скажімо, є три числа, і після першого стоїть знак «мінус», а друге й третє відокремлені дужками і містять між собою знак «плюс», значить відʼємником у цьому випадку є не друге число, а сума другого та третього числа, яку вже й треба відняти від першого. У ході виконання цього завдання дитина не просто буде виконувати ускладнені дужками приклади, а й порівнювати між собою результати пари цих виразів. На кожному етапі вправи на екрані перед учнем міститься по два таких вирази. Дитина ретельно вивчає їх та аналізує, яку з зображений дій треба виконати першою, а яку – другою. По черзі дитина спочатку знаходить кінцевий результат одного прикладу, а потім – іншого, після чого залишається між числовими виразами поставити відповідний знак. Вираз сприймається певною мірою як зашифроване число, котре є відповіддю. Дитина порівнює вирази так, як порівнювала б числа, записувати які немає потреби. Натомість дитина мусить запамʼятати відповідь першого прикладу, поки буде виконувати другий (або записати деінде).
Учень/учениця: порівнює, додає і віднімає розрядні числа; порівнює числа в межах тисячі.