Ця вправа досить ефективно та успішно поєднує прикладний та математичний аспекти вивчення теми грошей. Сума грошей позначається цифрами, а не банкнотами. Ці цифри розташовані у стовпчик, тож рахувати буде простіше, ніби учень має справу з типовим багатоскладовим прикладом. З іншого боку, рахувати доведеться і гривні, і копійки, тож учню доведеться також і памʼятати, що кожна сотня копійок – це одна гривня. На кожному етапі завдання учень має виконати дві дії. Спочатку він має дізнатись результат грошових операцій для обох груп банкнот та копійок. У одному стовпчику може бути додавання двох сум грошей, а в іншому – віднімання. Це залежить від конкретного завдання рівня. Дізнавшись результат грошових операцій для обох груп, учень має їх порівняти, поставивши у порожню клітинку відповідний знак. Тож учень спочатку рахує трицифрові числа, а потім, памʼятаючи особливість переводу копійок у гривні, вирішує, яка з груп більше. Коли дитина виконає обидві операції, то пройде на наступний етап, де треба буде виконати аналогічні дії. Отже, кожен рівень складається з трьох математичних операцій, що є ефективним способом тренування як суто математичних здібностей, так і практичного вміння рахувати гроші, до того ж досить великі, як на дитину, суми.
Учень/учениця: порівнює, додає і віднімає іменовані числа, подані в одиницях довжини, маси (без переходу через одиницю вимірювання); використовує знання про довжину, масу тіл та одиниць їх вимірювання при розв’язуванні сюжетних та практично-зорієнтованих задач.