Якщо цифри є символами, що у досить універсальний спосіб передають кількість, то слова, які називають цю кількість, можуть використовуватись по-різному. Ці слова називаються числівниками, і в українській мові вони можуть мати дві форми, які відповідають їхнім функціям. Кількісні називають, власне, число предметів, їхню кількість. Тоді як порядкові називають те, яким є названий обʼєкт при лічбі, визначаючи таким чином його місце серед інших. Особливість цієї теми в тому, що число, котре у цифровому вигляді має тільки одну форму, передається двома різними словами в залежності від того, чи це порядковий числівник, чи це кількісний. у ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься обирати саме порядкові числівники, які відносно рідше використовуються у побуті. На екрані перед дитиною міститься кілька числівників – кожен у своєму робочому полі. Тільки один з них порядковий, тоді як всі інші – кількісні. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб обрати порядковий числівник і натиснути на нього. Проте виконати вправу правильно досить легко. Справа в тому, що тільки те слово, що відповідає за розряд одиниць, має особливу форму порядкових числівників. Всі інші розряди називаються так само, як і кількісні. Завдяки цій вправі дитина запамʼятає цю особливість.
Учень/учениця: розуміє сотню як одиницю лічби; знає способи утворення трицифрового числа.