Послідовність у таблиці відрізняється від послідовності, яка будується у предметному ряді. Справа в тому, що інформацію, яка закладена у таблиці, можна сприймати по-різному: як по вертикалі, так і по горизонталі. У ході виконання цього завдання дитина навчиться доповнювати табличні послідовності таким чином, щоб вони дійсно відповідали закладеній в них системі розположення елементів. На екрані перед дитиною на кожному наступному етапі завдання знаходиться нова таблиця. Вона є неповною – велика кількість клітинок залишились порожніми. Проте у рядах та колонках достатньо фігур, щоб учень зміг зрозуміти звʼязок між ними, тобто за якими принципами будується послідовність. Наприклад, кожна колонка має один і той самий колір. Елементи, які в ній представлені, можуть відрізнятись за формою, проте колір у них один. Для рядів все навпаки: колір у всіх елементів різний, проте за формою елементи ряду мають співпадати. Учень, зрозумівши принципи створення послідовності у таблиці, додає до порожніх клітин обʼєкти таким чином, щоб доповнити її, заповнивши всі квадратики таблиці правильно. Коли учень це робить, то проходить на наступний етап завдання, до нової таблиці. Там будуть не тільки нові обʼєкти іншого кольору, а й, можливо, інший принцип будування послідовності. Цікаво, що фігур, які знаходяться поза таблицею і використовуються для її доповнення, більше, ніж треба – деякі з них не відповідають ані за кольором, ані за розміром, і представлені суто для того, щоб заплутати дитину, тож учню доведеться проявити уважність та зосередженість, виконуючи це завдання.
Учень/учениця: розуміє, що форми різних фігур (наприклад, ромбів, прямокутників та інших) можуть мати спільні риси (наприклад, чотири сторони). Сприймає ромби, прямокутники та квадрати як приклади чотирикутників.