Послідовність утворюється за різними ознаками. Досі дитина утворювала послідовність обʼєктів, керуючись їхньою формою, кольором. Цього разу учень буде утворювати послідовність, яка базується на розмірі обʼєктів, що є її складовими елементами. Цікаво, що у ході виконання цього завдання дитина також буде використовувати й досвід, який вона отримала раніше, наприклад, утворюючи обернену послідовність. робити це дитина вже вміє: необхідно зробити так, щоб елементи двох предметних рядів не співпадали, тобто щоб під квадратами одного розміру були квадрати іншої величини. Якщо у послідовності парна кількість обʼєктів, то за парами і варто орієнтуватись дитині: великі з малими міняти місцями, пари однакових за розміром фігур переміщувати так, щоб вони не знаходились під такими ж великими обʼєктами. Якщо ж фігур у послідовності непарна кількість, то та, яка знаходиться в самому центрі, може бути використана як вісь. Аналогічну за розміром фігуру можна помістити під неї, а от всі інші треба змінювати. Коли дитина створить послідовність, яку треба (яку саме – вказано у завданні), то пройде на наступний етап завдання, де будуть інші обʼєкти різного розміру. Їхня форма та колір прицьому будуть однаковими, тож саме розмір – єдиний критерій для створення послідовності у цьому завданні.
Учень/учениця: розуміє, що форми різних фігур (наприклад, ромбів, прямокутників та інших) можуть мати спільні риси (наприклад, чотири сторони). Сприймає ромби, прямокутники та квадрати як приклади чотирикутників.