Ця вправа відкриває низку завдань, які присвячені опрацюванню теми послідовностей. У ході виконання цієї вправи учень зробить перші кроки на шляху до оволодіння цією темою. Взагалі-то прямого відношення до математики вона не має: елементами послідовностей далеко не завжди бувають числа, та й перелік обʼєктів здебільшого ніякого відношення до цієї теми не має. Проте майже завжди у роботі з ними доводиться рахувати, причому – рахувати по-особливому. Але у ході виконання цієї вправи дитині доведеться просто повторити послідовність, яку вона бачить перед собою на екрані. На кожному етапі вона буде новою, складатись з іншого числа нових фігур та обʼєктів. Під послідовністю знаходитиметься ряд порожніх клітин. Дитина розпоряджається набором фігур, які входять до цієї послідовності. Розміщуючи фігури під їхніми відповідниками, дитина повністю дублює послідовність, після чого проходить на наступний етап, де треба буде виконати аналогічні дії з іншими фігурами. Завдання може здатись монотонним, але насправді, оскільки елементів у кожному ряді досить велика кількість, виконати його буде не так легко. Це вимагатиме від дитини уваги, концентрації та досить хорошої памʼяті. А оскільки всі елементи послідовності ще й трохи схожі, наприклад, за кольором, то не помилитись буде важко і дорослій людині.
Учень/учениця: розуміє, що форми різних фігур (наприклад, ромбів, прямокутників та інших) можуть мати спільні риси (наприклад, чотири сторони). Сприймає ромби, прямокутники та квадрати як приклади чотирикутників.