Послідовність утворюється не тільки геометричними фігурами, а й різними обʼєктами. В принципі, будь-який набір предметів може утворити послідовність, адже головне в ній – це дотримання принципів її будування. Наприклад, можна утворити послідовність з пʼяти синіх мʼячиків, після яких йде два червоних, потім знову один синій і один червоний – а після цього послідовність починається спочатку. У ході виконання цього завдання дитина навчиться бачити і сприймати послідовність, яка закладена не у фігурах чи простих геометричних обʼєктах, а у багатоелементних малюнках. На екрані перед дитиною на кожному етапі міститься нове зображення предметного ряду – з іншими обʼєктами, які утворюють послідовність предметів. Під ним знаходиться ряд порожніх клітин – по одній під кожним обʼєктом. Крім того, під ними знаходиться набір з усіх обʼєктів, які є у послідовності. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб перетягнути до порожніх клітинок ці обʼєкти, повністю повторюючи послідовність над ними. Коли дитина це зробить, то пройде на наступний етап, де треба буде зробити приблизно те саме, от тільки обʼєкти в новій послідовності будуть інші за кольором і формою. Це різноманіття не лише робить завдання більш цікавим, а й тренує можливість бачити послідовність де завгодно – аби вона була.
Учень/учениця: розуміє, що форми різних фігур (наприклад, ромбів, прямокутників та інших) можуть мати спільні риси (наприклад, чотири сторони). Сприймає ромби, прямокутники та квадрати як приклади чотирикутників.