Ця вправа дозволяє дитині використати той досвід, який вона здобула, виконуючи минуле завдання. У ході виконання цієї вправи учень шукатиме невідомий множник. Взагалі для цього є своє правило, тотожне з аналогічним правилом для додавання: для знаходження невідомого множника треба добуток розділити на відомий множник. Але наразі, поки учень ще не знайомий ані з діленням, ані з цим правилом, використовуватиметься ілюстрація. На екрані перед учнем міститься математичний вираз – новий для кожного етапу завдання. Замість цифр там малюнки однакових обʼєктів. На місці одного з множників – порожня клітинка. Учень бачить, скільки предметів входить до складу першого множника, і бачить, скільки їх входить до складу добутку. Важливо, що добуток має форму прямокутника, число обʼєктів у одній зі сторін якого співпадає з числом обʼєктів у відомому множнику. Отже, користуючись досвідом, який здобула дитина, виконуючи минулу вправу, учень має виконати зворотну: порахувати, скільки обʼєктів знаходиться в іншій стороні прямокутника, який утворюють обʼєкти добутку. Це число і є другим множником. Щоб його поставити у порожню клітинку, треба відповідну кількість разів натиснути на зображення цього обʼєкта, який знаходиться під прикладом.