Ця вправа тренує вміння дитини більш вільно працювати з числовою прямою, використовуючи принцип парності. На умовній числовій прямій кожне число має своє місце та сусідів. Всі вони йдуть одне за одним. Але не обовʼязково рахувати, починаючи з одиниці, так само як і не обовʼязково рахувати кожне число. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься працювати у такому форматі. На екрані є формулювання завдання, у якому вказано, від якої цифри почався перелік та як саме він йшов, тобто скільки чисел було пропущено на кожному кроці. При цьому вправа має й певний сюжет. Є герой, який, власне, і виконував дію рахування. Його зображення в оточенні цифр міститься на екрані під формулюванням завдання. Учень має не просто повторити рахування таким самим чином, як і цей герой, а визначити, чи можна при лічбі описаним способом «наштовхнутись» на конкретне число, вказане також у завданні. Наприклад, чи назве дівчинка число «десять», якщо рахувала від «пʼяти» і через одне число. Щоб пройти на наступний етап, де буде інше подібне завдання з новими умовами, дитина має вибрати «так» чи «ні».
Учень/учениця: розуміє сотню як одиницю лічби; знає способи утворення трицифрового числа.