При підрахунку грошей, особливо спочатку, коли учень ще не надто впевнено вміє працювати з ними, особливу увагу слід приділяти копійкам. Вони набагато більш подібні між собою, якщо порівнювати з купюрами, котрі відрізняються за кольором, розміром, портретами й іншими малюнками. У ході виконання цього завдання дитина навчиться краще, більш впевнено працювати з копійками, знаходити суму, яку треба перевести у конкретну кількість гривень. На екрані перед учнем міститься ряд монет різного номіналу. Учень має уважно вивчити їх та відразу порахувати, яку суму грошей вони вже становлять. Під цим зображенням є ще дві групи копійок. Важливо, що працювати учень буде саме з кількома монетами відразу, без можливості вибрати одну-єдину певної вартості. Під початковою сумою копійок є дві такі групи монет. У завданні, формулювання якого знаходиться зверху, вказано, яка кінцева сума має вийти в результаті. Учень обирає з-поміж груп внизу ту, яка при додаванні до початкової дає якраз рівно потрібну суму. Важливо, що у завданні ця сума подається вже в гривнях, тож учню слід памʼятати, що одна гривня – це сотня копійок. Коли учень зробить свій вибір, то пройде на наступний етап до нового подібного завдання.
Учень/учениця: порівнює, додає і віднімає іменовані числа, подані в одиницях довжини, маси (без переходу через одиницю вимірювання); використовує знання про довжину, масу тіл та одиниць їх вимірювання при розв’язуванні сюжетних та практично-зорієнтованих задач.