Стовпчасті графіки – цікавий, а головне, корисний інструмент, за допомогою якого можна водночас і передати кількість предметів у групах, і порівняти ці самі групи між собою за даною ознакою. Стовпчастий графік має своєрідну форму подання інформації, яка є вельми зручною, проте новою для дитини. Щоб краще оволодіти цією темою та без проблем зчитувати інформацію, викладену у стовпчастому графіку, ця вправа, яка відкриває низку завдань, присвячених саме графікам, має більше ознайомчий формат. На екрані перед учнем міститься зображення досить типового стовпчастого графіка. Дуже важливо, щоб учень розумів: кількість предметів у групі передається не через ілюстрації, але і не тільки за допомогою цифр. Кожен кольоровий стовпчик має у своїй основі малюнок, на якому зображено один предмет. Це зображення означає, які саме обʼєкти є в поданій групі. Проте кількість цих обʼєктів передається не за допомогою малюнка, а через висоту стовпчика. Чим він вищий, тим обʼєктів у групі більше. Наскільки? Про це говорить шкала, яку учень бачить поряд, і з якою співвідноситься висота кожного зі стовпчиків. Кожен стовпчик зупинив свій ріст на певній висоті, яка і означає, що в групі предметів, яка «належить» цьому стовпчику певна кількість обʼєктів. Згідно із завданням, дитині треба на кожному етапі порівняти стовпчики і знайти ту групу предметів, де їх найбільше або найменше – в залежності від того, яке саме питання сформульовано. Коли дитина робить свій вибір, то проходить на наступний етап до нового подібного графіка.
Учень/учениця: вміє зображувати графік чи гістограму для представлення набору даних з кількома категоріями. Вирішує одно- та двоетапні "скільки більше" та "скільки менше" задачі, використовуючи інформацію, представлену в гістограмах.