Значення цифри в числі визначається її положенням відносно інших символів. Наприклад, якщо число трицифрове, йде мова про сотні. Відтак перша цифра, тобто крайня ліва, і передає кількість сотень, а наступна – десятків. Остання цифра, крайня праворуч, означає кількість одиниць. У ході виконання цього завдання дитина повторить та закріпить цей матеріал. На екрані перед учнем число – нове на кожному наступному етапі вправи. У завданні вказано певну цифру, яка є складовим елементом цього числа. Учень знаходить її та визначає, якому розряду ця цифра відповідає. Варіанти відповіді містяться під числом. Учень має вибрати правильний, після чого пройде на наступний етап вправи. Таким чином дитина вчиться сприймати цифри як щось, значення чого залежить не тільки від індивідуальних особливостей зображення, а й від обставин. Також це завдання тренує вміння сприймати число комплексно, не забуваючи водночас з цим, що воно складається з цифр, котрі мають окремі значення. Важливо, що з кожним пройденим етапом дитина буде визначати розряд тієї чи іншої цифри все швидше і швидше. Таке зростання швидкості та впевненості означає, що це вміння розвивається.
Учень/учениця: розрізняє одноцифрові, двоцифрові і трицифрові числа; записує трицифрове число у вигляді суми розрядних доданків.