Основні правила роботи з числами є універсальними. Вони засвоюються, коли дитина опрацьовує десятки, сотні. Але також вони діють і для десятків тисяч. Тому здебільшого складнощі у роботі з дійсно великими числами повʼязані тільки з першим переляком, а також з небезпекою заплутатись у розрядах. Ця вправа має допомогти у вирішенні обох цих проблем. На кожному етапі вправи на екрані міститься нове число, яке може сягати до ста тисяч, тобто бути пʼятицифровим. У формулюванні завдання вказано цифру. Учень має її знайти в цьому числі та визначити, до якого розряду вона належить. Для цього дитині потрібно вивчити послідовність розрядів для таких великих чисел. Зробити це легко: після тисяч починаються десятки тисяч, а далі – сотні. Учню лишається тільки зорієнтуватись, до якого саме розряду належить вказана цифра, після чого з-поміж кількох варіантів відповіді обрати правильний. Коли учень натискає на нього, починається наступний етап. Виконання цього завдання досить легке, але разом з цим вправа є дуже важливою, бо допомагає учню звикнути працювати з великими числами та не боятись їх. Окрім того, чим ліпше дитина навчиться орієнтуватись у розрядах пʼятицифрових чисел, тим простіше буде в майбутньому виконувати з ними додавання та віднімання.
Учень/учениця: розрізняє одноцифрові, двоцифрові і трицифрові числа; записує трицифрове число у вигляді суми розрядних доданків.