Учень вже знає, що саме визначає тип фігури, знає також, що переміщення та зміна її положення не впливає на те, до якого виду вона належить. Крім того, учень знає також і про те, які саме види змін положення фігур бувають. Проте тільки кількість та співвідношення кутів та сторін фігур впливає на їхню природу, а не колір чи рух. Учень у ході виконання цього завдання опрацьовуватиме цю тему. На екрані перед дитиною міститься кілька фігур. Вони здебільшого різні, але серед них є й однакові за видом, хоча всі відрізняються за кольором. Одна фігура знаходиться зверху. Вона є взірцем, критерієм для порівняння. Серед фігур знизу треба знайти інші цього ж самого виду. Вони матимуть інше положення, а це в свою чергу означає, що виглядатимуть ці фігури по-іншому. Учень має проаналізувати всі ці фігури, аби знайти серед них ті, котрі попри відмінності у вигляді належать до одного і того самого виду. Для цього треба перерахувати і проаналізувати співвідношення кутів та сторін фігури. Коли дитина обирає всі ці фігури (а їх буде кілька), то пройде на наступний етап завдання, де треба буде виконати завдання аналогічного типу, проте фігури, звісно, там будуть інші. Важливо, що окрім фігур з кутами, є також і фігури, які містять округлі форми, проте і серед них є кілька різних видів, які відрізняються між собою, в чому переконається дитина на деяких з рівнів вправи.
Учень/учениця: розуміє, що форми різних фігур (наприклад, ромбів, прямокутників та інших) можуть мати спільні риси (наприклад, чотири сторони). Сприймає ромби, прямокутники та квадрати як приклади чотирикутників.