Не надто часто у магазин відправляються для того, щоб купити тільки якусь одну річ. Здебільшого покупки складають з багатьох предметів різної вартості. Це цілком життєва ситуація, яку можна розглянути й у математичному ключі, адже кожен товар зі своєю ціною – це доданок, причому багатоскладовий, адже міститься у своїй ціні як гривні, так і копійки. У ході виконання цього завдання дитина дізнається, скільки треба заплатити за той чи інший набір товарів. На екрані перед учнем міститься зображення такого набору – нового для кожного наступного етапу завдання. Кожен товар (це можуть бути овочі, хліб чи щось інше приблизно одного типу, але різних видів, тож з різною ціною) має свою ціну, яка вказана під ним. Також на екрані є зображення додаткового персонажа, який додає інтерактивності та ігрового аспекту цьому завданню. Учень має зрозуміти, скільки треба взяти грошей в магазин, щоб купити ці товари. Для цього їхню вартість просто треба скласти. Але робити це необхідно уважно, памʼятаючи про перехід копійок у гривні: кожна сотня копійок – це одна гривня. Коли учень введе цифрову відповідь у порожні клітинки під ілюстрацією (окрема цифра для суми гривень, і окрема – для копійок), то пройде на наступний етап, де буде нова подібна ситуація, але інші числа.
Учень/учениця: порівнює, додає і віднімає іменовані числа, подані в одиницях довжини, маси (без переходу через одиницю вимірювання); використовує знання про довжину, масу тіл та одиниць їх вимірювання при розв’язуванні сюжетних та практично-зорієнтованих задач.