Учень за допомогою минулого завдання навчився працювати з шифрами та послідовностями символів, які мають значення частинок коду. У ході виконання цього завдання дитина буде працювати з аналогічними випадками, от тільки умовні символи будуть ховати не цифри, а літери. Разом вони, ці букви, будуть утворювати слово. Кожен малюнок, який ховає певну літеру, є підказкою, адже, хоча ілюстрації й відрізняються між собою, всі вони мають щось спільне. Наприклад, ці малюнки зображують різних звірят. Лисичка означає літеру «т», а єнот – букву «в». Вони вже є наявні у ряді знаків, що формують слово. Далі знаходяться просто порожні клітинки. Дитина має їх заповнити іншими звірятками, які знаходяться під цим рядом. Кожен малюнок відповідає певній літері. Але яке слово треба сформувати в результаті? Оскільки всі малюнки зображують звірят (але різних), і починається ряд з тих, які ховають літери «т» і «в», то слово – «тварини». Необхідні букви дитина знаходить і переміщує у порожні клітинки так, щоб вийшло це зашифроване слово. Коли дитина це зробить, то пройде на наступний етап, де треба буде виконати аналогічне завдання. Оскільки слово, яке буде зашифровано, інше, малюнки теж нові, проте неодмінно кожна ілюстрація ховає літеру. Учень спочатку має здогадатись про слово, керуючись значенням малюнків та наявними закодованими буквами. І вже після цього дитина відновлює слово, користуючись цим кодом.
Учень/учениця: розуміє, що форми різних фігур (наприклад, ромбів, прямокутників та інших) можуть мати спільні риси (наприклад, чотири сторони). Сприймає ромби, прямокутники та квадрати як приклади чотирикутників.