Дійшовши до цієї вправи, учень вже повинен мати певний досвід роботи з грошима, тобто з купюрами та монетами. Аби урізноманітнити продовження роботи над цією темою, працювати дитина буде не з самими грошима, а з товарами, які можна на них купити. На екрані перед учнем міститься предметний ряд, елементи якого досить подібні один до одного. Кожен обʼєкт має свою ціну, яка вказана під ним. У завданні ж, яке сформульовано зверху, вказується, як саме треба розсортувати ці предмети: в порядку спадання чи в порядку зростання їхньої вартості. Учень читає завдання, аналізує зображення і розміщує ці обʼєкти у відповідному порядку, після цього він проходить на наступний етап. Там будуть нові предмети, які матимуть вже зовсім іншу ціну. Може змінитись і завдання. Тож дитині доведеться бути уважною на кожному етапі. Цікаво, що ціни більш-менш наближені до реалних. Різноманіття ж зображених обʼєктів тільки збільшує цікавість дитини до виконання вправи і стимулює краще запамʼятовування кожного етапу.
Учень/учениця: порівнює, додає і віднімає розрядні числа; порівнює числа в межах тисячі.