Математичні приклади можна не просто виконувати, дізнаючись результати тої чи іншої дії, а й сортувати за відповіддю. Це не лише урізноманітнює виконання математичних завдань і робить їх більш цікавими, а й спонукає до кращого запамʼятовування конкретних результатів на ті чи інші вирази. У ході виконання цього завдання дитина сортуватиме приклади, де дільниками виступають числа «2», «3», «4», «5» і «10», а діленим може бути будь-яке число. На екрані перед дитиною міститься кілька таких прикладів. всі вони різні, але їх можна відсортувати за певною ознакою, наприклад, частина прикладів в результаті дає число «4», а частина – число «6». Учень виконує кожен приклад подумки, після чого переміщує вираз у відповідну зону екрану. Коли дитина це робить, то приступає до наступного – і так, доки всі приклади не розподілено по своїх місцях. Коли учень закінчив сортувати вирази, то проходить на наступний етап вправи, де будуть нові приклади. Зміниться і число, яке є критерієм для підбору у кожну групу, наприклад, якщо на минулому етапі частками були «3» і «2», то тепер у одну групу попадають тільки приклади, які в результаті даватимуть «5», а в іншу групу – «4». Хоча при цьому механіка виконання вправи буде й такою самою.
Учень/учениця: розуміє сутність переставного та сполучного законів множення і застосовує їх у процесі виконання практичних завдань; застосовує в обчисленнях правило множення і ділення на 1, 10, 100, множення на 0 і нуля на число, ділення нуля на число, ділення числа на рівне йому число.
Учень/учениця: вміє множити та ділити у межах 100, використовуючи такі логічні міркування, як зв'язок між множенням і діленням (наприклад, знаючи, що 8 × 5 = 40, розуміє, що 40 ÷ 5 = 8) або властивості операцій.