Сортування – формат виконання математичних завдань, з яким дитина вже ознайомилась у цьому розділі вправи на ділення, є досить корисним для закріплення тих чи інших математичних навичок. У ході виконання цього завдання дитина буде сортувати приклади, де дільниками виступають числа «6», «7», «8» і «9». Як вже знає дитина, навіть зовсім різні приклади, які мають далекі один від одного ділені та дільники, можуть давати одну й ту саму частку. На екрані перед учнем міститься кілька прикладів. під ними розташовано два поля. В перше треба перенести всі приклади, які дають в якості частки одну цифру, а у друге – іншу. Тож учень вирішує кожен приклад (подумки, не записуючи відповідь) і переносить вираз туди, куди треба. І так учень робить доти, доки залишаються не розсортовані вирази. Коли він повністю їх розподіляє, то проходить на наступний етап, де треба буде виконати завдання аналогічного характеру. Іншими будуть як приклади, так і числа, які виступають критеріями для диференціації, тобто частками. Ділення на «6», «7», «8» і «9» є відносно складним матеріалом, тож можливість знайти в різних виразах, де діленими є досить великі числа, щось спільне (тобто одну й ту саму частку) знадобиться дитині в майбутньому.
Учень/учениця: застосовує в обчисленнях таблиці множення чисел 6-9 і відповідних випадків ділення; володіє обчислювальною навичкою табличного множення і ділення; перевіряє правильність виконання множення й ділення зручними способами.
Учень/учениця: вміє множити та ділити у межах 100, використовуючи такі логічні міркування, як зв'язок між множенням і діленням (наприклад, знаючи, що 8 × 5 = 40, розуміє, що 40 ÷ 5 = 8) або властивості операцій.