Сортування відіграє потрійну роль. З одного боку, сортуючи приклади за ознакою спільності результатів, учень розуміє, що навіть коли ділене та дільник різні, частка може бути однакова. З іншого боку – сортування додає до ділення ще один процес. Коли учень має просто виконати вправу та вирішити приклад – це одне, і зовсім інше – коли з результатом прикладу ще треба щось зробити. Це додає завданню більшої практичної вартості. І нарешті, третя важлива річ: сортування саме по собі розвиває памʼять та увагу. У ході виконання цього завдання дитина займатиметься сортуванням прикладів, які містять дію ділення. Всі приклади будуть різними, але дільниками виступатимуть тільки числа в межах першої десятки. На екрані перед дитиною міститься зображення кількох таких прикладів. учень вирішує їх – подумки, не записуючи результатів – і розподіляє на дві групи. Критерієм цього відбору є результат дії. Наприклад, і ділення вісімки на двійку, і ділення числа «12» на «3» дає в результаті одне й те саме число – «4». Відтак обидва ці приклади треба перемістити у відповідне поле. Коли учень таким чином розподілить всі приклади, то пройде на наступний етап до нового набору математичних прикладів.
Учень/учениця: виконує ділення двоцифрового числа на одноцифрове; застосовує відомі способи перевірки правильності одержаного результату.
Учень/учениця: вміє множити та ділити у межах 100, використовуючи такі логічні міркування, як зв'язок між множенням і діленням (наприклад, знаючи, що 8 × 5 = 40, розуміє, що 40 ÷ 5 = 8) або властивості операцій.