Будь-яке велике число можна представити як суму розрядів. Це означає, що доданками виступають цифри, які знаходяться на певних розрядах, а до них приєднується та кількість нулів, яка цьому розряду відповідає. Наприклад, число «347» є сумою трьох сотень, чотирьох десятків та семи одиниць, тобто «300», «40» та «7». У ході виконання цього завдання дитина буде опрацьовувати дану тему, але зі значно більшими числами. На екрані перед учнем міститься ряд доданків, де кожне наступне число менше попереднього на один розряд. Хоча сумою є пʼятицифрове число, тобто йде мова про десятки тисяч, працювати з ним дуже легко саме завдяки тому, що при додаванні до нуля цифра просто його заміняє, стаючи на місце за своїм розрядом. Під рядом доданків є варіанти суми додавання, тобто варіанти зашифрованого пʼятицифрового числа. Учень має обрати правильний варіант, щоб пройти на новий етап. Секрет виконання цього завдання у поетапності дій. Кожен наступний доданок менший, як мінімум, на один розряд. Тож треба взяти найбільше число, потім наступне і побачити, скільки у наступному є нулів. Якщо, скажімо, першим доданком виступає число «30000», а другим «6000», значить цифра «шість» розміщується відразу за трійкою – адже після неї йдуть три нулі.
Учень/учениця: розглядає ціле число як сукупність певних чисел, наприклад, інтерпретує 56 ÷ 8 як 56 об'єктів, розподілених на 8 рівних частин.