Ця вправа продовжує тренувати дитину працювати з числовими послідовностями. Цього разу дитина буде відновлювати таблицю з числовими даними, які структуровані в ній за певним послідовним принципом. Цей принцип сформульовано над таблицею, наприклад, у першому стовпчику знаходяться початкові числа, а у другому – результат певної дії. У завданні вказано – якої, наприклад, після ділення початкового числа на «три». Учень аналізує таблицю і бачить, що дані в ній заплутані. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб переставити числа на свої місця, аби вони відповідали тому принципу, який було закладено у таблицю при її створенні. Обмежена кількість чисел служить підказкою, адже чим більше з них вже знаходиться на своїх місцях, тим менше залишається варіантів для руху. Коли учень повністю відновить таблицю, то пройде далі, до наступної. В ній будуть не тільки інші числа. Головне – в ній буде новий принцип створення числової послідовності. Тож учень має нагоду у цікавому форматі повторити всі вивчені математичні дії: додавання, віднімання, множенні і ділення. І водночас – опрацювати новий формат подання послідовності чисел. Також на кожному рівні подаються й додаткові ілюстрації. Вони не повʼязані з темою числових послідовностей, але візуально урізноманітнюють вправу.
Учень/учениця: розуміє, що форми різних фігур (наприклад, ромбів, прямокутників та інших) можуть мати спільні риси (наприклад, чотири сторони). Сприймає ромби, прямокутники та квадрати як приклади чотирикутників.