Додавання та множення взаємоповʼязані, хоча цей звʼязок складніше зрозуміти, ніж, скажімо, між додаванням та відніманням. У ході виконання цього завдання учень буде на практиці закріплювати розуміння математичного процесу множення. На екрані перед дитиною міститься два приклади з дією додавання. Вони ілюстровані – замість цифр на місці доданків знаходяться групи предметів. Під парою ілюстрованих прикладів знаходиться кілька прикладів з дією множення. Учень має зрозуміти, які з них відповідають певним виразам із додаванням. Для цього краще за все скористатись формулюванням, згідно з яким певне число предметів треба «взяти» певне число разів. Таким чином дитині для кожного прикладу треба використати звичайну лічбу, але двічі: спочатку порахувавши число обʼєктів для кожної групи, а потім – число груп. Знайшовши відповідні числа у прикладах з множенням, учень переміщує їх у порожні ділянки після знаку рівності. Коли дитина зробить це для обох виразів з додаванням, то пройде на наступний етап вправи, до нових ілюстрованих та цифрових прикладів. Ця вправа закріплює розуміння дії множення, ілюструючи її дещо по-новому відносно минулих завдань.