Числа можна зображувати по-різному. Згідно з сучасними правилами традиційних цифрових символів унікальними є цифри, що позначають діапазон від одиниці й до девʼятки (а також нуль, який є особливим випадком), тоді як всі інші цифри вже складаються з них. У ході виконання цього завдання, що має досить сильний ігровий аспект, дитина буде опрацьовувати тему розрядів. У завданні вказано число – нове для кожного наступного етапу. Також на екрані є кілька однакових вертикальних стовпчиків. Кожен йде від нуля і до девʼяти, і кожен представляє свій розряд. Учень аналізує число, яке йому задається в умові вправи, після чого виділяє потрібну цифру у кожному стовпчику-розряді. Коли учень натискає на, скажімо, пʼятірку, вся частина стовпчика, яка залишилась під цим числом, зафарбовується у насичений червоний колір, що нагадує стовпчик термометра. Завдання полягає у тому, щоб виділити відповідні числа згідно з розрядами. Таким чином в результаті утвориться графік, де окремі унікальні цифрові символи будуть разом утворювати одне число. Коли учень зробить це з усіма стовпчиками-розрядами, то пройде на наступний етап вправи, до нового числа у завданні.
Учень/учениця: розрізняє одноцифрові, двоцифрові і трицифрові числа; записує трицифрове число у вигляді суми розрядних доданків.