Код – це умовні позначення, які використовуються за заміни одних символів іншими. У ході виконання цього завдання дитина буде працювати з послідовностями, які утворюються числами, котрі виражаються не звичними цифровими символами, а виглядають інакше. Як саме? Під зображенням послідовності знаходиться розшифрування коду, де до кожного спеціального символу приєднана його власна цифра. Цифри самі по собі є своєрідним кодом, адже кожна є умовною позначкою для кількості обʼєктів. Проте цифри – звичні для роботи обʼєкти. На екрані перед дитиною міститься три важливі сегменти. Найвище – завдання, у якому позначено, який код має послідовність, тобто як саме числа чергуються перед тим, як послідовність повториться. Нижче – сама послідовність, котра тільки починається з символів, які ніби відкривають ряд умовних знаків. І вже під ними – розшифрування умовних позначень. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб доповнити послідовність. для цього учень має запамʼятати, як саме числа мають чергуватись у послідовності. Після цього дитина аналізує початок цієї послідовності – і нарешті переносить у порожні клітинки умовні позначення, які за них відповідають. Коли дитина утворить закодовану послідовність, то пройде на наступний етап, де будуть інші числа та нові символи для їх шифрування.
Учень/учениця: розуміє, що форми різних фігур (наприклад, ромбів, прямокутників та інших) можуть мати спільні риси (наприклад, чотири сторони). Сприймає ромби, прямокутники та квадрати як приклади чотирикутників.