Опис завдання
Код – це умовні позначення, які використовуються за заміни одних символів іншими. У ході виконання цього завдання дитина буде працювати з послідовностями, які утворюються числами, котрі виражаються не звичними цифровими символами, а виглядають інакше. Як саме? Під зображенням послідовності знаходиться розшифрування коду, де до кожного спеціального символу приєднана його власна цифра. Цифри самі по собі є своєрідним кодом, адже кожна є умовною позначкою для кількості обʼєктів. Проте цифри – звичні для роботи обʼєкти. На екрані перед дитиною міститься три важливі сегменти. Найвище – завдання, у якому позначено, який код має послідовність, тобто як саме числа чергуються перед тим, як послідовність повториться. Нижче – сама послідовність, котра тільки починається з символів, які ніби відкривають ряд умовних знаків. І вже під ними – розшифрування умовних позначень. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб доповнити послідовність. для цього учень має запамʼятати, як саме числа мають чергуватись у послідовності. Після цього дитина аналізує початок цієї послідовності – і нарешті переносить у порожні клітинки умовні позначення, які за них відповідають. Коли дитина утворить закодовану послідовність, то пройде на наступний етап, де будуть інші числа та нові символи для їх шифрування.
Пов'язані стандарти
Учень/учениця: розуміє, що форми різних фігур (наприклад, ромбів, прямокутників та інших) можуть мати спільні риси (наприклад, чотири сторони). Сприймає ромби, прямокутники та квадрати як приклади чотирикутників.