Ця вправа розрахована на те, що дитина вже має певний досвід у множенні, добре розуміє суть цієї дії та може виконувати найпростіші приклади з нею. На екрані на кожному етапі завдання зображується новий приклад з множенням. Він є неповним: відомим є лише один множник та добуток – результат дії. Завдання полягає у тому, щоб знайти невідомий множник. Всі цифри знаходяться на зображеннях яблук. Під прикладом є кілька таких фруктів різного кольору – зі своїм числом на кожному. Учень обирає той плід, число на якому, на думку дитини, відповідає прикладу, і переміщує його у порожню клітинку. Після того, як учень доповнить таким чином математичний вираз, починається наступний етап з новим прикладом. Варіанти відповідей є головним орієнтиром і підказкою. Справа в тому, що вони дуже різні: не «5», «6» та «7», а числа, що досить далеко одне від одного, скажімо, «1» і «8». Дитині, яка ще не досить досконало знає таблицю множення, може просто логічно зрозуміти, що добуток «56» вийде в результаті множення «7» на «8», а не на одиницю. Завдяки цій вправі учень запамʼятовує результати прикладів із множенням одноцифрових чисел, що знадобиться в майбутньому. Фактично, дитина закріплює знання таблиці множення.