Графіки досить різноманітні і дають можливість працювати з ними по-різному, в залежності від безпосередньої мети. Наприклад, порівнювати показники графіків, які працюють з одними й тими самими величинами, але в різних ситуаціях. У ході виконання цього завдання дитина робитиме саме це. На екрані перед учнем знаходиться два графіки. Вони однакові з точки зору форми: вимірюються одні й ті самі обʼєкти, а шкали і форма однакова. Неоднаковим є результат виміру. Якщо на одному графіку дитина чітко бачить, що кількість мʼячів, скажімо дорівнює 8, то на іншому тих же мʼячів вже 15. У завданні, формулювання якого знаходиться над парою графіків, чітко вказано, скільки та яких обʼєктів на графіку має бути. Учень співвідносить ці дані з тим, що подається у графіку та порівнює, який з них дійсно підходить під умови, які сформульовано на цьому етапі. Далі залишається тільки обрати правильний графік, після чого дитина пройде на наступний етап, до нової пари графіків з іншими даними. Ця вправа не тільки тренує вміння аналізувати та порівнювати надану в цьому форматі інформацію, а й дозволяє краще зрозуміти особливості графіків, які можуть мати однакову форму, вимірювати кількість тих самих предметів, але мати різні результати.
Учень/учениця: вміє зображувати графік чи гістограму для представлення набору даних з кількома категоріями. Вирішує одно- та двоетапні "скільки більше" та "скільки менше" задачі, використовуючи інформацію, представлену в гістограмах.