Ділення на «10», власне, як і множення на це число, має свої особливості, які дуже важливі для розуміння, але при цьому роблять сам процес виконання цієї дії вельми легким. Справа в тому, що ділення на «десять» зменшує розряд числа, яке ділять – ось і все. Тобто, якщо діленим було число «300», а дільником – «10», то різницею буде число «30». Отже, ділення виглядає просто як віднімання останньої цифри, тобто останнього нуля. Але при цьому важливо, що вся легкість механічного виконання ділення на «10» затьмарюється значенням цього процесу. Дитина має розуміти, що саме стається з числом, яке ділять на «десять», щоб в майбутньому працювати вже не з круглими числами, а з дробами. Напрацюванню досвіду ділення на «10» та покращенню розуміння цього процесу й присвячено дану вправу. На екрані перед учнем міститься математичний приклад – новий для кожного наступного етапу завдання. Діленим є кругле число, здебільшого досить велике, а дільник – зажди десятка. Завдання полягає у тому, щоб вписати після знаку рівності правильну частку, тобто те ж саме ділене, але без останнього нуля. Прицьому важливо, щоб дитина розуміла: частка виступає в ролі однієї з десяти рівних частин, на які поділили ділене. Коли учень вводить число-відповідь, то проходить на наступний етап завдання.
Учень/учениця: розуміє сутність переставного та сполучного законів множення і застосовує їх у процесі виконання практичних завдань; застосовує в обчисленнях правило множення і ділення на 1, 10, 100, множення на 0 і нуля на число, ділення нуля на число, ділення числа на рівне йому число.
Учень/учениця: вміє множити та ділити у межах 100, використовуючи такі логічні міркування, як зв'язок між множенням і діленням (наприклад, знаючи, що 8 × 5 = 40, розуміє, що 40 ÷ 5 = 8) або властивості операцій.