Ділення на двоцифрові числа – тема досить складна та дуже обʼємна. У ході виконання цього завдання дитина зробить перший крок до неї, і цей крок є достатньо легким, хоча й дасть можливість зрозуміти деякі базові принципи даної дії. Учень вже ділив на двоцифрові числа: на «10» і на «11», але виконати аналогічну дію з дільником «12» складніше. На кожному етапі вправи перед учнем буде новий математичний приклад, де дільником буде саме ця цифра. Проте діленим буде число (інше на кожному наступному рівні завдання), яке можна розділити на «12» без залишку, тож учню буде не так вже й важко виконати вправу. Дитина має просто зрозуміти, яке число треба помножити на «дванадцять», щоб в результаті отримати цифру, яка грає роль діленого. Коли учень це зрозуміє, то залишається просто ввести цю цифру у порожню клітинку після знаку рівності, щоб пройти на наступний етап вправи. Але головна роль завдання в іншому: завдяки ньому дитина розуміє, що ділення виконується поетапно: кожна цифра діленого має бути поділена на кожну цифру дільника. Коли дільник – «12», то це не складно, адже цифра, що виражає розряд десятків, є одиницею, а при діленні на неї початкове число не змінюється. Проте учень підготовлюється до більш складних прикладів у майбутньому.
Учень/учениця: розуміє сутність переставного та сполучного законів множення і застосовує їх у процесі виконання практичних завдань; застосовує в обчисленнях правило множення і ділення на 1, 10, 100, множення на 0 і нуля на число, ділення нуля на число, ділення числа на рівне йому число.
Учень/учениця: вміє множити та ділити у межах 100, використовуючи такі логічні міркування, як зв'язок між множенням і діленням (наприклад, знаючи, що 8 × 5 = 40, розуміє, що 40 ÷ 5 = 8) або властивості операцій.