У ході виконання цього завдання дитина навчиться знаходити будь-які частини прикладу, що містить дію ділення. Не тільки результат, тобто частку, а й ділене та дільник. Для цього є спеціальне правило, яке підтверджує тісний звʼязок ділення з протилежним математичним процесом – множенням. Щоб знайти ділене, треба помножити між собою частку та дільник. А для того, щоб знайти дільник, треба ділене поділити на частку. Виконуючи цю вправу, дитина буде на практиці використовувати ці правила. На екрані перед учнем на кожному етапі завдання знаходитиметься новий приклад з дією ділення, причому приклад неповний – там бракуватиме одного із складників. Користуючись названими вище правилами, дитина знаходитиме його. Коли учень впише відповідну цифру у порожню клітинку, то пройде на наступний етап завдання. Ця вправа не тільки дозволяє краще, більш твердо, запамʼятати правила знаходження невідомих членів прикладу з діленням, а й покращує володіння цією темою, адже дитина ліпше розуміє роль кожного числа, а також частіше виконує ділення, перевіряючи себе. Крім того, щоб, власне, вписати число у порожню клітинку, дитина має також і виділити, якого члена прикладу бракувало. Назви їх знаходяться під виразом. Виділити потрібну можна, натиснувши на неї.
Учень/учениця: розуміє сутність переставного та сполучного законів множення і застосовує їх у процесі виконання практичних завдань; застосовує в обчисленнях правило множення і ділення на 1, 10, 100, множення на 0 і нуля на число, ділення нуля на число, ділення числа на рівне йому число.
Учень/учениця: Розв'язує приклади з діленням, у якому є невідомий компонент.