Одна з особливостей математичних задачок полягає у сюжетному оформленні дій, які повʼязані з роботою з числами. Більшу частину прикладів можна перекласти на формат задачок, але при цьому зробити це цікаво і описати таку життєву ситуацію, щоб учень зрозумів – математичні знання та навички дійсно можуть бути корисними у повсякденному житті. Задачки можуть описувати й багатоскладові дії, як приклади, що містять кілька дій. У ході виконання цього завдання учень ознайомиться саме з такими, більш складними, але й від того більш цікавими задачками. на екрані перед дитиною на кожному етапі містяться умови однієї такої задачі. Учень уважно читає їх та розуміє, що для знаходження відповіді, яке ставиться в кінці тексту, необхідно виконати з наведеними числами не одну, а дві чи навіть більше математичні дії, інколи різні. Наприклад, у задачі описується кількість тарілок на двох столах, якщо відомо, що їх там порівну. Питання в тому, скільки тарілок буде же на пʼяти столах. Отже, для того, щоб це дізнатись, перше число треба розділити на два (таким чином учень зрозуміє, скільки тарілок на одному столі), після чого помножити це число на пʼять. Коли дитина обере з-поміж кількох варіантів відповіді, які наводяться під задачкою, один правильний варіант, то проходить на наступний етап завдання, де треба буде виконати аналогічні дії, але операції там будуть вже інші, як і задачка. Працювати дитина буде з додаванням, віднімання, множенням і діленням – загалом, з усіма видами математичних дій, які учень вже встиг вивчити до цього часу, у різних умовах.
Учень/учениця: розуміє сутність переставного та сполучного законів множення і застосовує їх у процесі виконання практичних завдань; застосовує в обчисленнях правило множення і ділення на 1, 10, 100, множення на 0 і нуля на число, ділення нуля на число, ділення числа на рівне йому число.
Учень/учениця: знаходить і вирішує проблеми, пов'язані із множенням та діленням.