Тема грошей чи не найкраще підходить для того, щоб виконувати задачі. Адже гроші – це те, з чим доводиться мати справу майже щодня, причому в цілком практичному сенсі. Саме тому вправи, в яких є сюжет, що описує ту чи іншу життєву ситуацію, повʼязану з грішми, дійсно добре розкриває цю тему. На екрані перед учнем на кожному етапі завдання міститься нова задачка. Їхні умови відрізняються між собою, сюжет різноманітний та оповідає про ту чи іншу ситуацію, в якій головну роль відіграють саме гроші. Наприклад, треба щось купити і розрахувати здачу, тобто від початкової суми відняти ціну за покупку. Або ж описується ситуація, в якій у дівчинки є певна сума грошей, а бабуся їй дарує ще – і треба порахувати, скільки грошей у дівчинки тепер. Тож задачок багато, і всі вони різні. Проте всіх їх обʼєднує саме грошова тематика. Дитина читає умови, після чого перекладає (подумки) сюжет на цифровий приклад, і знаходить відповідь на задане питання. Коли учень вводить відповідні числа у порожні клітинки, які відповідають числу гривень та копійок, то проходить на наступний етап, де на нього чекатиме нова задачка. Кожен сюжет супроводжується своїм набором ілюстрацій, які додають вправі більшої візуальної цільності та привертають увагу учня до її історії, стимулюючи увагу та памʼять.
Учень/учениця: порівнює, додає і віднімає іменовані числа, подані в одиницях довжини, маси (без переходу через одиницю вимірювання); використовує знання про довжину, масу тіл та одиниць їх вимірювання при розв’язуванні сюжетних та практично-зорієнтованих задач.
Учень/учениця: розв’язує прості задачі, що містять збільшення або зменшення числа на/у кілька одиниць, сформульовані у непрямій формі.