Цифри – не єдиний спосіб викладення на письмі інформації щодо кількості предметів. Окрім них також використовуються спеціальні слова – числівники. Вони не такі компактні, як цифри, але зручні, оскільки їхня форма дозволяє зрозуміти, що саме має на увазі автор повідомлення – чи то він називає кількість предметів, чи то пояснює, яким по порядку є той чи інший обʼєкт. У ході виконання даного завдання дитина буде тренуватись перекладати числівники на мову цифрових символів. На кожному етапі вправи на екрані таких числівників по два. Складність полягає у тому, що названі числа великі – вони мають розряд сотень, десятків та одиниць, і для кожного розряду своє слово. Учень співвідносить слова з розрядами і вводить відповідні цифри у порожні поля, які знаходяться біля кожного числівника. Коли учень це зробить, то пройде на наступний етап, де треба виконати аналогічне завдання з новими словами. Ця вправа має потрійне значення. По-перше, виконуючи її, дитина краще орієнтується у числах просто завдяки тренуванню. По-друге, учень вчиться співвідносити розряди числа з особливостями написання відповідних числівників. Нарешті, третя сторона корисного ефекту від завдання полягає у тому, що дитина, виконуючи його, поступово запамʼятовує правильне написання кожного числівника.
Учень/учениця: розуміє сотню як одиницю лічби; знає способи утворення трицифрового числа.