Ця вправа продовжує низку завдань, які присвячені тренуванню розпізнавати розряди у великих числах. Цього разу учень буде будувати з цифр число, користуючись вказівками щодо їхніх розрядів. На кожному етапі на екрані міститься новий опис числа. Він містить перелік всіх цифр, при чому біля кожної знаходиться вказівка про те, до якого розряду вона належить. Важливо, що цифри перемішані. Тобто 5, яка належить до одиниць, може знаходитись першою, а другою, наприклад, 8, яка належить до одиниць тисяч. Таким чином учень не зможе просто написати цифри у порожню клітинку під описом у порядку їх переліку. Необхідно орієнтуватись саме за описом. Щоб зробити це успішно, дитина має спочатку знайти крайні числа. Це одиниці та десятки тисяч, оскільки у ході виконання цього завдання дитина працюватиме з пʼятицифровими числами. Цифра, що називає десятки тисяч, має бути вказана в клітинці першою. Далі: одиниці тисяч, сотні, десятки та просто одиниці. Коли учень запише це число, то пройде на наступний етап. Крайні числа слугують «рамками», якими можна керуватись. Але починати вводити треба не з одиниць, а саме з найбільшого розряду, адже саме так пишуть числа – зліва направо.
Учень/учениця: розрізняє одноцифрові, двоцифрові і трицифрові числа; записує трицифрове число у вигляді суми розрядних доданків.