Існує немало способів ілюструвати дію множення. Наразі для дитини ця тема є новою, а тому – і відносно складною, адже вона вимагає глибокого розуміння. Проте насправді множення має полегшити роботу з числами, щоб знаходження загальної кількості обʼєктів було швидким і легким. На екрані перед дитиною міститься зображення групи однакових предметів. Вона, ця група, досить велика і містить значну кількість складників, які було б дуже важко порахувати. Окрім того, нема жодного розділення на підгрупи чи інші способи зробити сприйняття малюнка візуально простішим. Єдине, що можна зробити, аби швидко дізнатись кількість цих предметів, це, власне, використати множення. Якщо у ході виконання минулого завдання ця дія порівнювалась з додаванням, то тут вона постає самостійним інструментом для пошуку певного числа обʼєктів. Під малюнком є кілька математичних виразів, що містять дію множення. Вони є закінченими, відповідь відома. Учень має обрати той, який підходить до малюнка. Секрет у тому, що форма розміщення обʼєктів – прямокутник, отже, можна порахувати кількість предметів у горизонтальній лінії та у вертикальній. Саме ці числа й будуть множниками. Коли дитина здогадається про це, то залишиться тільки полічити дві сторони прямокутника і вибрати відповідний приклад, щоб пройти на наступний етап завдання.