Учню вже доводилось повторювати послідовності, але цього разу дитина буде заповнювати їх, хоча і без привнесення у структуру особливих змін. У ході виконання даного завдання учень навчиться порівнювати послідовності та повʼязувати їх між собою. На екрані перед дитиною міститься два ряди обʼєктів, які мають певну послідовність розміщення своїх елементів. Взагалі ці послідовності однакові за кількістю та формою елементів, але є важливий нюанс: вони дзеркально неповні. Під тими клітинками, де у верхній послідовності є предмет, у нижньому ряді порожнеча, і навпаки. Учень має проаналізувати обидва ряди і за допомогою всіх елементів послідовностей, які має у своєму розпорядженні, доповнити обидва ряди. Зробити це буде досить легко. Просто дитина має у кожну порожню клітинку вставити той обʼєкт, який знаходиться над або ж під нею. Таким чином в кінці учень отримає дві повні послідовності, які будуть однаковими між собою. Коли учень це зробить, то пройде на наступний етап. Там треба буде виконати дії аналогічного характеру. Проте для урізноманітнення візуального ряду елементи послідовностей на наступному етапі завдання будуть вже іншими. Це можуть бути листочки, частинки пазлу, іграшки тощо.
Учень/учениця: розуміє, що форми різних фігур (наприклад, ромбів, прямокутників та інших) можуть мати спільні риси (наприклад, чотири сторони). Сприймає ромби, прямокутники та квадрати як приклади чотирикутників.