Тема округлених чисел опрацьовується по-різному. Це завдання служить для закріплення навичок округлення, притому, що його форма посилює ігровий аспект вправи. На екрані перед дитиною міститься набір цифр – нових для кожного наступного етапу. Вони слугують будівельним матеріалом для якогось числа. Якого саме – на це питання дитина має знайти відповідь сама. Справа в тому, що, окрім цих цифр, також у завданні вказано число, яке є результатом округлення числа, яке було збудовано з цих цифр. Учню залишається тільки знайти округлене число. Дитина вже знає, які саме цифри мають бути в його складі, тож залишається тільки зрозуміти – в якому порядку вони записані. Варіанти відповіді знаходяться під завданням. Учень має обрати єдиний правильний, керуючись саме знанням правил округлення. Наприклад, якщо відомо, що результатом округлення є число «430», а в початкове число входять цифри «3», «4» і «1», значить, потрібний варіант – число «431», адже саме воно при округленні перетворюється на «430». Коли дитина робить свій вибір, то проходить на наступний етап до нового подібного завдання. Варіанти відповіді завжди подібні, проте тільки один з них є правильним, і дитина має зрозуміти, який саме, керуючись правилом: при округленні числа, де останні цифри менші пʼятірки, воно наближається до найближчого меншого круглого числа. А от якщо число закінчується на «5» і більше, то при округленні воно перетворюється до більшого найближчого числа, що закінчується на «нуль».
Учень/учениця: вміє округляти цілі числа до найближчих 10 або 100.