Учень за допомогою попередніх вправ вже навчився впізнавати принцип створення послідовності, знає, як її побудувати, а також вміє створити її з різних фігур та обʼєктів. У ході виконання цього завдання дитина навчиться відновлювати послідовність, яка була порушена неправильним порядком складників. На екрані перед дитиною міститься зображення двох рядів фігур. Верхній є взірцем, готовою, правильно складеною послідовністю. Нижній є невдалою спробою її відтворити. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб поміняти місцями елементи нижньої послідовності так, щоб вона повністю копіювала верхню. Коли дитина це зробить, то пройде на наступний етап до нової пари рядів з фігурами. Складність цього завдання у тому, що всі фігури відрізняються за кольором та розміром. Зрозуміти принцип утворення послідовності можливо тільки за умови аналізу на фоні верхнього ряду, адже в межах одного обʼєкти не повторюються. З одного боку це привертає увагу до вправи і урізноманітнює візуальну складову завдання. З іншого боку це дещо ускладнює виконання вправи, адже з великою кількістю зовсім різних обʼєктів і працювати відповідно трохи важче. Проте дитині, яка вже знайома з послідовностями фігур буде навіть цікавіше працювати саме таким чином.
Учень/учениця: розуміє, що форми різних фігур (наприклад, ромбів, прямокутників та інших) можуть мати спільні риси (наприклад, чотири сторони). Сприймає ромби, прямокутники та квадрати як приклади чотирикутників.