Оскільки мати рівно стільки грошей, скільки треба для конкретної покупки, вдається рідко, дуже часто дитина буде стикатись і з поняттям решти. Оскільки, щоб купити певний товар, потрібно мати стільки ж грошей, скільки він коштує, або більше, щоб отримати цю решту від продавця, дуже важливо правильно її рахувати, аби уникнути помилок. Цьому й присвячено цю вправу. На екрані перед учнем на кожному етапі завдання описується певна ситуація. Обставини різні (сюжет супроводжується ілюстраціями, які підкреслюють різноманіття сюжетної складової вправи), а також цифри, проте суть одна: персонаж робить покупку за певну суму, йому повертають решту. Наявність цього персонажу не випадкова – він має додавати вправі більшої інтерактивності. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб підрахувати цю решту. Для цього необхідно використати початкову суму грошей персонажа як зменшуване, а ціну – як частку. Тоді залишається тільки виконати дію віднімання, щоб переконатись, чи правильно дали решту, тобто різницю. Коли учень відповідає на це питання, то проходить на наступний рівень, до нового аналогічного завдання. Рахувати слід уважно, памʼятаючи про копійки.
Учень/учениця: порівнює, додає і віднімає іменовані числа, подані в одиницях довжини, маси (без переходу через одиницю вимірювання); використовує знання про довжину, масу тіл та одиниць їх вимірювання при розв’язуванні сюжетних та практично-зорієнтованих задач.