Послідовність може будуватись за різними правилам і законами – все залежить від конкретного випадку. Єдине, що можна назвати спільним для всіх рядів обʼєктів, які можна назвати цим терміном, так це наявність певної системи послідовного розміщення елементів послідовності. Зокрема, вони бувають зростаючими. Саме з такими послідовностями і познайомиться дитина у ході виконання цього завдання. На екрані перед учнем міститься дві такі. Під меншою знаходиться більша, а під ними обома – ряд порожніх клітин, яких на одну більше, ніж в ряду зверху, і на дві – ніж в найвищому ряду. Отже, як може зрозуміти дитина, кожний наступний ряд більший за попередній на один елемент послідовності. Учень вивчає і порівнює ті дві, які наявні на екрані. Дитина має зрозуміти внутрішню логіку побудови кожної з них. Також учень повинен звернути увагу на те, що в них є спільного, а що – відмінного. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб знайти ті фігури, число яких на кожному наступному етапі вправи збільшується. Цим і має скористатись учень. У останній ряд дитина має сама ввести потрібні фігури. Робити це треба не безсистемно, а керуючись правилами цієї послідовності, збільшивши кількість її елементів саме там, де друга послідовність більша за першу. Коли учень це зробить, то пройде на новий рівень до аналогічного завдання з новими фігурами.
Учень/учениця: розуміє, що форми різних фігур (наприклад, ромбів, прямокутників та інших) можуть мати спільні риси (наприклад, чотири сторони). Сприймає ромби, прямокутники та квадрати як приклади чотирикутників.