Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Дане завдання є ефективним тренажером, завдяки якому дитина опрацює особливу роль прикметників – їхню здатність вказувати на приналежність предметів комусь або чомусь. І для вираження цієї функції у прикметника є досить велике різноманіття засобів, з однією з груп яких школяр і познайомиться у ході виконання цього завдання. На екрані перед учнем на кожному етапі міститься зображення дорожнього вказівника: стовп, на якому міститься назва місць, куди можна потрапити, якщо йти дорогою. Під назвою міста знаходиться особлива морфема, яка властива деяким прикметникам. Варіантів для цієї морфеми три: «-ський», «-цький» або «-зький». Дитина має поєднати корінь іменника, що означає назву міста, з цією морфемою, утворивши досить специфічний прикметник – слово, яке означає приналежність обʼєкта до цього місця. Наприклад, «київський торт», де слово «київський» відповідає на питання «який?», хоча повʼязується саме з містом, тобто певною мірою відповідає й на питання «чий?». Те, яку форму цієї морфеми використати, залежить від особливостей буквеного складу кореня іменника – власної назви. Під морфемою міститься порожня зона, куди й слід вписати новостворене слово. При цьому учень має зробити це сам, правильно розмістивши прикметникову морфему до назви міста. При цьому воно втрачає характерну рису власних назв: слова на кшталт «тернопільський» або «луцький» більше не пишуться з великої літери. На наступному етапі буде інша власна назва і, вірогідно, інший суфікс із закінченням для утворення прикметника. Кожен рівень супроводжується зображенням казкових створінь, тож дитина відчуває себе на роздоріжжі в чарівній країні, що посилює цікавість до виконання завдання.

Теги

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Д.7
Утворюємо прикметники на -ський, -цький, -зький (власні назви)
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися