Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Як і синонімія, антонімія теж властива прислівникам. Згідно з визначенням цього мовного явища слова-антоніми утворюють пари, повністю протилежні за значенням. Важливо розуміти, що антоніми не просто далекі, не просто описують відносно протилежні явища. Вони мають бути антиподами одне для одного. Наприклад, для слова «світло» можна підібрати лише один антонім – «темно». Синоніми слова «темно» вже на цю роль не підійдуть, хіба що йде мова про повний синонім з абсолютно таким самим лексичним значенням. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься підбирати до наведених прислівників протилежні за лексичним значенням. На екрані є зображення прислівника – нового для кожного наступного етапу завдання. Школяр аналізує його лексичне значення, після чого у каркас, що знаходиться під ним, вписує слово-антонім. Його дитина має підібрати самотужки. Це вимагає достатнього словникового запасу учня. Підказка, якою може скористатись дитина, полягає у тому, що кількість клітинок у каркасі співпадає з числом літер у потрібному прислівнику. Коли школяр вписує потрібне слово, то проходить на наступний етап до нового прислівника, до якого теж треба підібрати антонім. Ця вправа здається одноманітною, однак її виконання залишається цікавим завдяки наявності симпатичних персонажів – теж нових для кожного етапу; а також великому різноманіттю опрацьованих прислівників. Ця вправа дозволяє краще структурувати знання дитини слів, що належать до цієї частини мови, а крім того – навчити школяра краще оцінювати їх значення. Оскільки граматичних категорій у прислівників майже нема, саме з лексичним значенням цих слів і відбувається більша частина роботи.

Теги

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
І.6
Вивчаємо протилежні за значенням прислівники
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися