Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
- визначає і пояснює основні ознаки, смислові відношення між частинами безсполучникових складних речень;
- розмежовує безсполучникові складні речення і сполучникові (складносурядні й складнопідрядні);
- розрізняє види безсполучникових складних речень за характером синтаксичних і смислових зв’язків між частинами;
- правильно інтонує безсполучникові складні речення;
- правильно ставить розділові знаки між частинами безсполучникового складного речення та обґрунтовує їх правилами;
- знаходить і виправляє пунктуаційні помилки на вивчені правила;
- аналізує й порівнює виражальні можливості безсполучникових складних речень із синонімічними синтаксичними конструкціями в невеликих текстах розмовного, публіцистичного й художнього стилів;
- правильно будує безсполучникові складні речення з різними смисловими відношеннями між частинами, добирає до них синтаксичні синоніми.
- розрізняє і використовуйте різні типи словосполучень та речень, щоб передати конкретні значення та урізноманітнити текст;
- розуміє й пояснює різницю між словосполученням і реченням, реченням простим і складним та різними видами складних речень;
- аналізує будову словосполучень, види за способами вираження головного слова й підрядного зв’язку;
- використовує виражальні можливості речень вивчених видів у власному мовленні;
- розпізнає в тексті різні види передачі чужої мови, використовує їх із відповідною пунктуацією.
Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Й.5
Досліджуємо граматичні основи безсполучникового складного речення
-
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь!Це неправильна відповідь!
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.